tirsdag 8. mars 2011

Nok en dag er snart over, å en ny dag begynner. Lurer på hva den dagen bringer, lyst å finne på noe med gutta en dag. Egentlig veldig lyst å ta de med ut en tur men er jo spådd så sterk vind imorgen å ikke varmegrader så må se ann været og formen til gutta.
Eller kanskje jeg får "barnevakt" på Lukas så kan jeg og Kim ha en utedag sammen. Hadde vert koselig å gå en tur og leke litt i snøen, kanskje ta med akebrett å ake litt hehe..

Gleder meg til Lukas blir litt eldre også så vi kan ta med gutta ut å være ute en hel dag, grille pølser og kose oss masse i snø`n. Å om sommeren ta de med på badested å kose oss i vannet og leke i sola hele dagen lang :) Eller ta med gutta ut en regn-dag å la de hoppe i vanndammer og la de leke i vannet så mye de vil, ser virkelig frem til slike ting. jeg hadde jo akkurat begynt med slik ting med Kim før det ble full stopp pga at Lukas kom til verden å det var for kaldt til å ta med han ut i ti - tjue minus grader.

 Bilder av vår kosetur ute i november :)
Ut på tur, aldri sur :)


mamma hvor skal vi?!?

nei mamma, nå vil jeg hjem til lillebror..


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...