tirsdag 8. mars 2011

Hva jeg vil gjøre i mars, hmm

Jeg prøver å sette meg mål for hver mnd som jeg/vi skal gjøre. Å denne mnd og neste er ganske travle mnd for vår del pga mange bursdager og andre ting som skal ordnes istand.
Men vil prøve å få til dette:


  • Begynne å trene igjen (på morran eller kvelden, når gutta sover + begynne å gå turer når mildvære kommer).
  • Gjøre ferdig systemet i de siste rommene.
  • Ordne bursdagskake og middag til pappa.
  • Få til en romatisk kveld for meg og Tommy siden jeg har bursdag snart.
  • Leke masse med gutta mine og "øve" på sittinga til Lukasen..
  • Ordne bursdagskake til svigers
  • Gå igjennom høst og vinterklæra å se hva som kan legges bort å ikke å se om noen av vårklæra vil frem.
  • Ta med Kim på kosedag ute bare for meg og han.



Er mange bursdager denne mnd gitt.
Trine 5.mars
Pappa 11.mars
Mats 11.mars
Svigers 15.mars
meg 16.mars
Tony 19.mars
(å dette er bare de nærmeste altså familie jeg nevner der hehe), er fire venner også denne mnd.

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...