søndag 20. mars 2011

er det ikke mange timene til mine kjære søskenbarn kommer for å hjelpe til med guttene og kakene før selskapet begynner idag. Kommer ikke så mange men det ble da nok syns jeg da, tante med unge, pappa & Solvei, Unni og Marit (svigermor og hennes søster), Marius, Tommy A & Lene (?)..

Ble sent kvelden igår pga marsipankaken pga pyntingen og pga at jeg måtte jo rydde bort etter med også så var jo ikke i seng før halv tre tiden, å gjett når Kim våknet idag! Nemelig fem, så ble ikke akkurat mange timene med søvn på meg. Så da gikk vi ned etter en time (fikk han til å ligge en time å se på barne tv først, takk for tv av og til hehe).

Så gikk vi på kjøkkene for å begynne med cupcakes m/frosting, første gangen jeg lager med ble fornøyd med alt utenom en ting. Kakespruteren min ble ødelelagt så fikk bare pyntet en muffins før den sprakk rett og slett, så skal få låne solvei sin etterpå så håper jeg rekker å pynte de ferdig da.


Etter at Kim hadde vert med på kjøkkene en kvarters tid gadd han ikke mer, så da gikk jeg ned i kjelleren etter de gamle lekene jeg fant der igår etter min lillebror å de falt i smak skal jeg fortelle, bare se her ;)


Mamma, se to brum brum

Å den var fin !

Nei nå vil jeg leke mer, ikke snakke mamma!

ligger Lukas på sofan å sover og Tommy driver å legger Kim for en lur, så snart må jeg begynne å rydde kjøkkene enda engang også må jeg støvsuge og vaske gulv før gjestene kommer :)

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...