onsdag 30. mars 2011

Tenk, tenk , tenk!


Blir snart gal i hode, vet virkelig ikke hva jeg skal. Skal jeg fortsette i gamle jobben jeg ikke trives i, begynne i ny jobb eller begynne på skole å fullføre 4 påbygg!

Jeg vet hva som er best økonomisk sett og jeg vet hva som egentlig er best for meg, med de to tingene har ikke samme svar. Så hva gjør jeg da!?!?!

Begynner jeg på skole kan jeg endelig søke høyskolen til våren igjen å virkelig begynne på min drømme utdanning. Å være ferdig utdanna innen 3-4år hvis jeg tar det som deltid for da kan jeg studere og arbeide 50-50 når jeg begynner høyskolen.

Begynner jeg i ny jobb får jeg mye bedre betalt og jeg får en stilling med mye ansvar og arbeid. Som jeg har vert ute etter hele tiden, det er den beste stilling jeg kan få uten å være utdannet førskolelærer eller barnevernspedagog. Men tar jeg jobben må vi flytte herfra så jeg kommer lettere på jobb. Hmm tenk tenk..

Men det verste et at jeg må finne ut av alt så fort, må ha et svar i løpet av uken, helst inneb fredagsmorgen...
Ikke lett, men nå våknet Lukas så da må jeg ta han.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...