tirsdag 1. mars 2011

Ja da er bekreftelsen på barnehageplass - søknadene mottatt av kommunen fikk jeg e post om i sta. Så da er det bare å håpe man får plass til guttene på første eller andre valget vårt. ville egentlig ha andre valget som første valg men vi måtte ha den barnehagen uansett på første valg med tanke på arbeidstidene/skoletidene til meg og Tommy.

Også får jo jeg vite i juli om jeg kommer inn på skole så det skal jo bli artig å se om jeg har muligheten da igjen i august eller ikke. Håper virkelig jeg kommer inn, så jeg endelig kan begynne på høyskolen 2012/2013.
Men ble ikke særlig klok på denne vigo siden min for ingen av adressene stemte og iallefall ikke det "nye" navnet mitt. Huff men det gjør ingenting fikk tak i en på opplæringskontoret å fikk sagt ifra.

Her i huset er det merkelig stille siden Kim er syk, han har sovet fire timer i strekk nå så man vet ikke hvordan kvelden/natten her i huset blir da. Men siden han er syk trenger han jo selvfølgelig å sove masse.
Pappa kom innom en tur i sta med både is, vørterøl, kyllingvinger og boller til lille syke bestefar gutten sin, å dere kan tro han ble glad for å se bestefaren sin. Han ble så glad at han ville leke med han, gikk jo greit en halv time ca før han var helt utslitt.
Selv om de lekte bare med en radio-styrt bil, men men er man syk så er man syk..! Så han sovnet i senga vår med engang jeg tok med engang jeg tok han med dit for en hvil mens pappa passet Lukas.

Ble nesten ferdig med nye systemet og innredningen på soverommet i går, mangler bare å gå igjennom klæra til Kim Alexander for å legge bort det som nå er for lite til han.
Også skal jeg finne nye pynte gjenstander til soverommet som ikke er jul og vinter, passer seg ikke så bra det lenger så lenge vi allerede er i mars mnd i dag. Å huff det er bare 15 dager igjen til jeg blir "gammel".. Herregud jeg blir 23 år alt sukk, så får se om det blir noe familie-selskap eller ikke. Tviler på det, sparer heller all bursdag-gleden til Kims bursdag :)
Kims bursdag må jo fordeles på hele tre-fire dager, herregud for et styr egentlig men må gjøre det slik så alle får kommet da. Å iår skal han få ha et eget lite barneselskap, med tema: biler :)

Men nå må jeg ta min syke go gutt som nettopp våknet :)

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...