fredag 4. mars 2011

God morgen alle sammen. Nå sitter jeg og Lukas i senga å koser oss, mens Kim med det store sovehjerte, fremdeles sover å er umulig å vekke i dag.. (slik er han ofte, han elsker å sove når han først har sovna).
Men Lukas er iallefall glad og fornøyd, han har nettopp spist opp resten av flaska si å ligger nå å leker med smokken og biterangla si mens han ligger å snakker litt med meg og seg selv.

Fikk gått igjennom alle klæra til Lukas igår å er endelig ferdig med å orde det skapet, så nå har han over 18 bukser, strømpebukser bodyer og gensere som passer. Er vel en del mer enn 18stykker men så langt jeg klarte å komme med tellingen før Kim våknet igår.
Så nå mangler bare kommoden med  klæra til Kim, begynte litt med den igår men det er håpløst når unga er våkene for Kim skal bare "hjelpe mamma" med å dra ut alt og ikke bare det man skal. Så må finne det tøyet som jeg syns er i grensland å prøve det på han når han er i godt humør, så vi får se om det fremdeles kan brukes eller må i Lukas esken :)

Ellers idag må jeg ned med den store skittentøyskurven å sortere den ut og vaske klær igjen denne helgen. Har allerede kastet ned sengetøyet som vi skiftet på onsdag på alle dynene våre, noe ikke helt Kim liker. Han hater å miste handy mandy sengetøyet sitt for han forstår ikke at han skal få på nytt, men det var helt greit når han fikk Ole Brumm i stede hehe min stae søting altså..



Mine kjære søte små <3

Nei nå er min fem minutters "pause" over så nå er det 110% over til mammarollen...

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...