lørdag 19. mars 2011

Tenk om man kunne hatt en av og på bryter som gjorde at man kunne slått av og på alle følelser & tanker til tider. Da trur jeg den hadde blitt ofte brukt, jeg sliter med mange tanker og følelser om dagen å vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til de om dagen så lenge det er en god stund til jeg får vite resultater av andre ting. f.eks dette med skoleplass og jobber ol.
Pluss noen andre ting som surrer rundt i hode om "gamledager" , plager meg litt i grunn men men slik er det bare.


Jeg er heldig som har to sønner jeg elsker over alt på jord, min egen lille familie, selv om ingen dager er like å ikke alle er perfekte så har jeg iallefall noen der som jeg elsker og som elsker meg. I tillegg har jeg noen gode venner rundt meg som jeg kan snakke og kose meg med også, da skal man ikke klage!



Har egentlig ikke tid til å sitte på datan nå for har en del som må ordnes nå som helgen har begynt, jeg må få vasket ferdig de dynene som Kim var uheldig med her om dagen så vi slipper å bruke reserve-dynene lenger. Har fått vasket en av tre dyner også har jeg en vaskemaskin med klær til gutta igjen også med go tøyet til Kim iallefall som må ordnes.
Også skal vi ha bursdags gjester her til søndag så jeg må bake kaker og vaske huset til den dagen også, begynne smått på vår rengjøringen snart tenker jeg, har ikke hatt så grundig rengjøring av gulver ol siden desember.
Å jeg må bli ferdig med det siste prosjekte mitt, er ikke så mye igjen nå ca to timers arbeid tenker jeg som må gjøres de gangene guttene sover. Kim sover jo søtt i senga si men Lukas er oppe å får mat nå.


Siv

1 kommentar:

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...