søndag 13. mars 2011

Har ikke så mye tid om dagen til tin uten om hverdagen hovedoppgaver og alt jeg må få gjort i løpet av denne helgen. Men det sier seg vel selv når jeg er oppe halv ett om natta å første mann våkner halv seks imorgen tidlig. Er ikke akkurat hver dag jeg velger frivillig å sitte oppe hele natten når jeg må opp halv seks dagen etter.
Men ting er litt anderledes når man har ett lass med ting som må være ferdig før den nye uken starter.

Idag dro vi en tur til sverige for vi måtte ha mere morsmelk erstattning til Lukas og velling til han å den får vi bare tak i sverige desverre. Så ble en haste tur til sverige som vi dro med pappa på, å når jeg mener en haste tur var det virkelig det også. Vi dro først rett på kjøpesenteret for var noe vi skulle ha der å vi var ikke lenger inne enn tre kvarter (hadde tatt kortere tid hvis det ikke hadde vert så innmari mye folk).. Så gikk turen til eurocash der vi skulle kjøpe morsmelk og vellingen til Lukas, pluss at vi kjøpte med mye barnemat og drikke til Kim samtidig (sparte faktisk 800kr på å kjøpe alt der enn i norge, det er sykt!)..
Mens stakkars pappa gikk rundt å lette etter alt Solvei hadde skrevet opp på handlelisten over ting hu trengte til bursdag middagen imorgen. hehe man gir ikke akkurat en liste der det er oppført grønnsaker og urter en person aldri har sett hehe det går galt det.
Til slutt tok jeg hele listen å fant sqash, rosemarin og andre urter ol som sto der hehe, ikke alltid like lett..

Å for å snakke om imorgen, nå driver jeg å lager bursdags kaken til pappa. Nettopp ferdig med kakebunden så må bare vente til kakebunden er kjølt ned før jeg kan begynne med kremen som skal være inni kaken og lage blått marsipanlokk..

Nei nå får jeg skrive litt videre på disse aktivitetsplanene til jobben så jeg kanskje blir ferdig med de før mandagen kommer.

Natta


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...