søndag 24. mars 2013

Sivs påskebrød

Nå har nettopp jeg og Lukas laget deigen til mine påskebrød så nå står den til første heving før jeg skal legge de i formene og forme de :-)
Så håper de blir bra for lenge siden jeg har bakt brød nå Pga at vi har drevet med nedpakking og flyttingen siden desember.

Så er godt å endelig være snart ferdig med alt, vi mangler bare det ene rommet som det står mange uåpna esker enda siden huseieren ikke har fått pusset opp hele rommet enda så det får vi fratrekk i husleien for så vi blir vel ferdig før sommeren håper jeg :-)

Men over til Baking, har tenkt å legge ut oppskriften senere idag når jeg hår data for nå er jeg bare på iPhone'n min :-)

Gutta mine elsker å bake og lage kaker så idag tidlig lagde de "gul-kake" sammen med Tommy som er hans spesialitet :-)
Så den skal vi kose oss med etter middag idag som kveldskos siden det er påske :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...