torsdag 28. mars 2013

Herlig påskevær


Endelig har man fått nyte det fine været litt.
Idag har vi vert ute i 3-4 timer alle fem, vi fikk fortsatt litt med å fjerne snø ifra verandaen vår og lekt sammen med gutta pluss at vi fant frem ute møblene å fikk iallefall satt opp noen stoler og funnet frem ute puter til dem. men guttene satt mest på sin lille benk som ikke er så god plass på lenger slik det var i fjor.
Men vi kose oss da ute likevel og vi grillet pølser på en engangsgrill så her har det vert en topp dag.

Så når vi kom inn igjen ved fire-kvart over fire hadde Tommy sju ubesvarte anrop og jeg fem ifra mamma så hun hadde prøvd å ringt oss i to timers tid for å høre om hun kunne komme på besøk så da ble det ett lite sent besøk men det var bare koselig.
Så da laget jeg en stor vaffel røre istedenfor kveldsmat også koste vi oss med vafler aller sammen før guttene skulle opp halv sju for å legge seg.

Har funnet ut det at jeg har lagt ut eller mistet minnekorte mitt som skal sitte i kamera mitt så har ikke fått tatt bilder verken de siste ukene eller idag når vi var ute eller når jeg lette etter kamera for å ta noen bilder av rommet til gutta idag så her må jeg enten kjøpe meg nytt eller ha lete aksjon hver dag til jeg finner det igjen.
Men dumt om jeg ikke finner det igjen for har ikke kopiert over de bildene jeg hadde på det sist så håper det ikke er borte :-(

Ble to timers pause ifra data og soverommet for tok ett langt bad og fikk servert litt kveldsmat av Tommy når jeg kom ned for å gi han mobilen sin som har ligget oppe i hele dag.
Men nå er jeg tilbake på soverommet men nå skal jeg finne pute og sove godt håper jeg :-)

natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...