mandag 4. mars 2013

Sen kveld (igjen..)

Da ble det sen kveld på meg igjen men denne gangen må jeg skylde på meg selv for jeg hadde glemt å vaske ull og fleectøyet til prinsa så måtte vaske det så da satte jeg heller på alt av barnetøyet med engang men det må henges opp med engang det er ferdig å det sto at det var igjen 24 minutter for over en halv time siden å det var fremdeles ikke ferdig nå så da må jeg bare vente til det er ferdig da :-)

Vi har fått gått igjennom flere flytte esker idag da etter gulla sovnet men mange igjen, så da ble det gjort istedenfor gangen slik jeg hadde håpet på men målet er å bli ferdig denne uken med alt som står i hovedetasjen og den delen av 2 etj som er i bruk av oss.
Håper vi blir ferdig med alt det og på fint vær til helgen så vi endelig kan ta oss en tur ut å gå til lekeplassen som er tre km unna eller gå en tur til skogen hvis gutta vil det :-)

Fikk endelig satt opp middags-plan idag mens Mathias sov siste duppen sin før Tommy & prinsa kom hjem idag, å den ble slik denne uken :

Mandag : Lasange med salat og brød
Tirsdag: Ribbemiddag med poteter, surkål og hjemmelagetsaus
Onsdag: Spansk gryterett med ris og salat.
Torsdag : Fiskegrateng (hjemmelaget hvis jeg rekker det).
Fredag: Taco
Lørdag : svinesnitzel med saus og tilbehør
Søndag: har vi ikke helt bestemt enda men guttenes valg denne uken.

Store flinke gutta til mamman sin hjalp meg på kjøkkenet idag, de var kjempe flinke til å lage både salaten og lasangen å det ble en herlig familie middag en mandagskveld.
Kim som hjelper til med å kutte gulerot til salaten, både jeg og guttene syns raspet gulerot smaker veldig friskt og godt i salat så da ble det god salat med salathode, gulerot, mais og litt ost etter guttas smak ;-)

Imorgen blir det tidlig morgen på guttene Tommy begynner på jobb sju og må levere de da til åpningstid kl 06.30 så da må de dra herfra senest 06, bra de er vant til å stå opp av seg selv ved fem-seks tiden så da blir det ikke store forandringene.
Heldigvis blir det ikke lenge til ferie for dem så de kan sove litt lenger hvis de ønsker det, vet ikke helt hvordan det blir med Tommy og påskeferien enda men jeg har iallefall fri da men permisjonstiden min er jo snart over for den skal være over egentlig den 5 april så vi får se hva legen sier på onsdag om hva jeg skal gjøre fremover både pga ryggen og bekkenet mitt etter fødselen og pga angsten min.
Bare det som er så utrolig dumt er at fastlegen min skal ut i fødsel/mammapermisjon ifra torsdag denne uken og kommer ikke tilbake før januar neste år så vet ikke helt hvordan det kommer til å bli da med tanke på at jeg hater å snakke med hvem som helst om mine problemer om angst som blir ganske personlig for min del.
Men vi tar en dag om gangen også fokuserer vi på positive ting og at alt blir bra til slutt :-)

Nei nå skal jeg se til vaskemaskinen engang til å håper den snart er ferdig nå :-)
Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...