lørdag 23. mars 2013

Påskefri?!?!... Hva er det...

....Da har årets første påskeferie dag begynt, men på min agenda er det mye som viser at det ikke er ferie enda..

Idag må vi en tur på biblioteket å levere forje ukens film og bøker som vi har hatt snart en mnd.
Å guttene bare spør om når vi skal dra for de elsker biblioteket, der kan de leke i barne avdelingen og de kan finne seg bøker og filmer vi låner med hjem.
Noe de gleder seg ekstra mye til nå som endelig lese/kosekroken dems endelig er klar :-)

Andre ting som står på min liste idag er å bli ferdig med yttergangen og gangen oppe idag siden jeg bare rakk å støvsugd og vaske trappen igår (sammen med Kim som ville hjelpe mammaen sin) :-)
Også er det MASSE klesvask som vanlig etter en uke og når det er ferie siden man tar med alt hjem fra barnehagen.

Også må jeg få ryddet ferdig kjøkkenet og stuene og støvsugd og ryddet de så alt støv blir borte for kjenner at det er 14 dager siden jeg tok "hovedrent" her nede siden jeg er allergisk mot husstøv (å hater og ta allergi medisiner hver dag!!!)

...å til slutt har vi bestemt det etter noe mas fra Lukas at nå skal vi begynne med pottetreningen for fult siden han vil det :-)så håper det går bra, har vert to uhell allerede idag så håper det går bedre utover dagen :-)

Nei får skrive litt mer senere idag så jeg kommer igang her mens Mathias sover og Tommy leker med prinsa <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...