onsdag 27. mars 2013

Jippi, Første barnerommet (nesten) ferdig :-)

Da er vi nesten ferdig med første rommet til gutta, vi har endelig fått satt opp rommet's møbler slik vi vil etter at Tommy fikk kommet med den siste kommoden jeg har ventet på :-)

Så nå har vi endelig fått sortert lekene slik jeg ville som ble mye lettere for gutta p de ble kjempe glade for siden de rakk favoritt lekene sine uten at mamma & pappa må ta ned esker fra hyllene :-)

Så nå mangler jeg å sortere 3 lekekasser og 1 bokhylle så er alt ferdig med plasseringer av ting :-)
Når det er ferdig så gjenstår bare noe oppussing av noen få møbler så er rommet til Kim & Lukas helt ferdig, noe jeg gleder meg kjempe masse til :-)

Skal legge ut bilder så fort jeg er fornøyd :-) gutta skal hele tiden ha litt nye ting på veggene eller taket (som mamma syns kunne vert glemt) så er ikke alt som passer like bra inn men de må jo forme din egen stil ;-)

Men håper vi er ferdig i løpet av uken så jeg kan være helt ferdig med dems rom og forhåpentligvis gangen de deler med Mathias rom (som vi også bruker til vårt rom er ferdig.)...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...