fredag 29. mars 2013

påskekos inne


Hei på dere :-)

Her sitter jeg på min fine lille mini pc mens Tommy & Lukas  er en liten tur ute for å skaffe litt plantejord, Mathias sover sin første dupp etter fire timer våken før første dupp det er første gang.
Så da sitter jeg og "nyter" en lite hvile stund mens han sover og Kim ba så pent om å få se en episode av Postmann Pat filmen sin som jeg pakket ut igår, så da fikk han lov til det så han sitter og koser seg i kosestolen sin :-)

Syns det var rettferdig at han fikk lov til å kose seg med film siden Lukas er med pappa ut for å kjøpe plantejord, også har jeg lovet Kim at når pappa & Lukas kommer hjem skal han, jeg og Lukas gå opp og forvandle rommet til duplo verden og leke masse sammen <3
Trur vi holder oss inne idag etter en lang tur ute igår for Lukas sin hoste har blitt verre selv om jeg kledde på han både ull tøy og noe fleec før han fikk på seg vinterdressen sin, så blir nok litt ekstra inne kos resten av dagen også håper jeg han blir bedre til imorgen for da skal vi ha påskejakt i hagen siden det er påskeaften :-)

Etter frokost idag koste vi oss med en liten påskeaktivitet, jeg har tatt vare på juice og melkekartonger siden mandag så vi kunne lage små "potter" av dem også satt jeg frem maling så vi malte kartongene i påskefarger.
Så vi fikk pyntet noen av dem ferdig før jeg fant ut at vi ikke hadde igjen jord og hadde selvfølgelig glemte å kjøpe mer plantejord som vi skulle bruke idag til å lage disse karse og blomserpottene med påskefarger og pynt :-)
Skal prøve å ta noen bilder med mobilen etterpå å legge ut dem senere idag siden jeg fremdeles ikke finner minnekortet til kamera mitt så må det bare bli slik :-(

Men nå skal jeg prøve å sette på en vaskemaskin før Mathias våkner for nå har han vel sovet ferdig snart så da må husplikten gjøres mens det er muligheter ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...