mandag 11. mars 2013

..... Gøy med sykdom...

.....not!.....

Er så gøy med sykdom, vi hadde så fine dager på fredag og lørdag.
På fredag hadde vi kosekveld med taco og barneTv før leggetid (altså ca 2,5time men bare kos etter barnehagen)..

På lørdag sto gutta opp til ganske varierte tider, Lukas våknet kvart over fem, Mathias våknet av Kim når han sto opp halv sju så dagen startet vel for fult ved sju tiden.
Da ble det tid for å gå ned og ordne noe frokost å gutta hadde allerede snakket med Tommy før jeg viste det så de hadde blitt enig om pannekake-frokost så jeg ble bare sittende å se på gutta som hjalp til med røren.
Å jeg og Mathias fulgte nøye med på hva som skjedde borte på benken Hehe.
Etter frokost ble det en mikkes klubbhus episode på tv også tok Tommy med seg Kim og Lukas på en liten gå tur mens jeg la Mathias for en dupp.
Etter det var vi oppe å lekte en god stund før vi plutselig bestemte at vi skulle dra til badeland på vinger så da ble det pakking av badetøy, badebleier til Lukas og Mathias også badeorodukter mm så da var vi der oppe ved to tiden og var der til halv fem ca, å alle gutta begynte smått men det tok ikke lang tid før de var tøffe og gjorde masse :-)
Kim elsket lekebassenget der skle han og lekte med vannlekene og Lukas ble med til slutt han også.
Å Mathias elsker at vi la han på magen så han kunne "svømme " også skulle han hoppe litt og plaske masse :-)
En herlig tur og kjempe vellykket for hele familien vår :-)

Etter bade turen dro vi innom butikken for å få tak i det lille vi manglet også tok vi turen innom europris å da ble det kjøpt litt små godt og fire filmer to til hver av guttene for var tilbud på to filmer til 79kr så med engang vi kom hjem fikk gutta godteri posen sin og vi satte på en av de nye filmene å så den før leggetiden for gutta :-)

Men på kvelden etter gutta la seg ble jeg brå syk fikk skjelvingen i hele kroppen og frøs hele tiden så endre opp med tempen og den viste 38,4 og det er ganske høyt for meg når jeg er syk for jeg har aldri temperatur over 37,3 til vanlig å får aldri feber hvis jeg er litt syk engang det skal mye til så nå har jeg ligget med feber siden da, spiser ibux og paracet for å holde den nede også halstablettet for å kunne svelge for både nesen og Halsen er jo verre enn verst.
På søndag ved middagstider var Tommy og gutta hos bestefar mimi med maten de egentlig skulle fått her igår men siden jeg ble syk dro de dit men rett etter Kim hadde spist ferdig løp han på si og kastet opp flere ganger så han fikk omgangsyken stakkar gutten var så slapp og kvalm sy han ville bare hjem til meg og ligge her å da gjorde han det til seks da sovnet han så Tommy bar han i sengen sin men der lå han ikke lenger enn til halv ti da var det ny runde og idag har han begynt andre veien så ble hjemmedag på han idag mens Lukas er i barnehagen og heldigvis har Tommy fri idag så han har da Kim og Mathias mens jeg prøver så godt jeg kan å Holde meg oppe..

Er dere syke nå..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...