torsdag 21. mars 2013

God morgen pluss litt til...


God morgen :-)

Tenkte jeg skulle dele noen tips med dere hvordan jeg får dagene til å gå opp med tre barn i huset og alle andre avtaler & husarbeid..
Vet ikke hvor lang tid det tar for meg å skrive dette innlegget nå siden jeg har tre syke prinser i huset som nå to ligger å sover og mellomstemann er oppslukt av gråtass filmen sin mens han ligger godt pakket inn i dyna på sofa`n mens jeg nettopp har brettet noe tøy som var ferdig tørket også ryddet bort og satt på ny vaskemaskin mens gullet fikk i seg to små yoghurter..
Så nå sitter jeg egentlig bare å venter på at eldste og minste prinsene skal våkne, men Kim har hatt feber i hele natt og vert våken flere ganger så jeg har vert oppe med han å gitt han drikke så til slutt kom han i sengen til mamman sin å sove helt til halv åtte nå..

Kremt kremt begynte på dette innlegget klokken 06.43 idag tidlig men endte med en laaaannnng pause før jeg fikk fortsatt gitt, så da prøver vi igjen.

God kveld blir det denne gangen (takk og lov for at det snart er sove-tid for jeg er helt ferdig).

Dagen idag har virkelig gått opp & ned i turbo fart så er kjempe glad for at Tommy fikk gå en time før idag og har påskeferie hele neste uke.
Dagen har iallefall vert både koselig og veldig slitsom til tiden men det er bare bare å gjøre det beste ut av situasjonen og forholde seg rolig å være der for gulla <3
Tolvmodighett og tid (som man ikke alltid har) er de beste hjelpemidler når man har små barn som ikke er i humør eller når de er syke, men spesielt når det gjelder samtidig.

Men heldigvis virket formen bedre nå på kvelden iallefall etter at pappa kom hjem så ble humøret litt bedre og jeg fikk ryddet opp noe mer av det jeg begynte på før idag når de var helt borte med å leke med bondegården sin i den nye lese/kosekroken sin som jeg rakk og ommøblere i turbofart mens Mathias sov i ca tre kvarter og gutta lekte med noen leker de ikke hadde sett siden vi flytta.
Så jeg fikk begynt å gå igjennom lekene og sortert en hel del og snart fylt opp en hel eske med leker, tegnesaker og andre barneting som er ødelagt eller mangler deler osv, har til å med fått sortert lekene så har plutselig fått tre tomme leke esker som var bare kastet oppi og ikke sortert så nå har jeg bare fire-fem esker igjen og sortere men det får jeg gå igjennom imorgen eller i løpet av helgen.

Lese/kose kroken ble iallefall fin men mangler noen få ting der for at den skal bli ferdig så håper jeg rekker det imorgen før jeg må dra til legen, for i morgen kommer det til å bli en hektisk og lang dag :-(

Nei nå faller nesten øynene igjen så sliter med å skrive så trur det er på tide å legge bort mini datan nå
natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...