fredag 29. mars 2013

Prinsene som ikke vil noen ting!


Slik har dagen vert siden Tommy kom hjem med plantejord..

Jeg vil ikke inn jeg vil være ute å leke med traktoren min!

Jeg skal ikke inn og spise før maten er helt ferdig.
neida ikke da heller, ikke engang etter fire ganger på trapper& ut av vinduet for å skrike at maten er ferdig, og pappa fikk de heller ikke inn selv om han hadde vert ute med de i 4,5 time.

Mamma jeg vil ikke sove nå for det er jo så lyst ute!

Jeg vil ikke ha den tannbørsten, jeg vil ha den nye spiderman børsten.

Mamma jeg vil ikke bade nå for da blir jeg så våt.

Jeg vil ikke legge meg selv om klokka er seks mamma! Pappaaaaaa! mamma sier jeg legge meg!!!!

Jeg vil ikke sove før Kim og baby`n sover!

Jeg vil ikke ha den bamsen inatt men den! (Den bamsen jeg nettopp spurte om iallefall ti ganger først om han skulle ha før jeg la den ved puta)..

Men så kommer vil ikke prinsene mine bort og gir meg en stor natta klem og sier mamma elsker deg, da er alt glemt og mamma hjerter smelter :-) <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...