lørdag 30. mars 2013

God påskemorgen og sniktitt


God morgen alle sammen :-)

Her hjemme akkurat nå sitter jeg nede å venter på at Tommy skal komme ned med de tre prinsa våre som bader etter gråt frokosten :-)
Det var nesten umulig å få de til å sette seg ved matbordet idag siden de hadde funnet skattekart ifra påskeharen i skoene sine (noe de egentlig ikke skulle sett før etter frokost), så da var det mas om å gå ut å lete etter påskeeggene allerede da men da var mamma og pappa slemme idag å så at vi måtte spise mat og kle på oss før vi kunne gå ut å da var det greit når de fikk lov til å bestemme hva det skulle bli til frokost nemlig grøt, guttenes favoritt mat :-)

Å med tre gutter blir det alltid litt søl så da ble det ett lite bad før påkledning av dagens tøy også kommer de vel ned snart så de får på seg yttertøyet å maser om å gå ut før alle er klare ;-)
Ut ifra skattekartet så har de vel allerede funnet ut hvor påskeeggene ligger, Kim er virkelig en smart gutt som til tider forstår mer enn han  burde hehe ;-)

Men gjett hva jeg igår kveld før jeg la meg, nemlig minnekortet mitt det satt i mini pc min som Tommy sa han hadde sett i, mannfolk altså hehe kan ikke be de om å lete etter personlige ting altså :-p

Men har tatt noen snikktitt bilder av hvordan det ser ut i første etasje siden det er her jeg er akkurat nå, er egentlig bare litt snikktitt på glimt av noen steder og pynt av ting i huset pga at jeg syns ikke huset ser med leker på gulvet og tegnesaker fremme etter gårsdagens påskeaktivitet :-)

Men her er en sniktitt og husk er ikke ferdig her er mye oppussing osv igjen, så er ikke alt som er klart her nede :

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...