mandag 11. mars 2013

Lannnng dag

Dagen idag har gått sakte og har vert forferdelig i kroppen :-(
Hode banker hele tiden og kroppen verker hele tiden uansett om jeg følger legens ordre med å ta ibux og paracet så håper bare at jeg har mye bedre form imorgen for da skal Tommy på jobb og begge gutta i barnehagen men blir Kim i dårlig form igjen må jeg ta buss med Mathias for å hente han men da må jeg ta en lang gå tur for å komme til buss plassen.

Har tvunget i meg litt middag sammen med gulla idag og presset meg til å små rydde opp noen klær og vasket to vaskemaskiner med klær til gulla imellom noen dupper på sofa'n..

Kan si det slik at huset står på "pause" når jeg ikke er iform :-(
Heldigvis var Tommy flink å laget middag idag etter middagsplanen så han fikk ros for det og han har vert kjempe flink til å tatt vare på alle tre gulla idag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...