mandag 25. mars 2013

Is handling og tilbake tenking...


God kveld alle sammen :-)


Nå driver vi med sen legging av gutta siden vi lot dem være litt lenger oppe idag pga påskeferien og siden isbilen skulle komme ikveld så halv åtte da sto de utenfor døra å spilte musikk for fult så da var det å løpe ut og kjøpe is. Begge guttene ble da fornøyd når de fikk vennebyen isen sin å nå ligger de endelig og halv sover i sengene sine klare for en god natt søvn.

Så fort guttene har lagt seg skal jeg ned for å fortsette med denne "gjørelisten" min så håper jeg klarer å fullføre den idag selv om jeg er i dårlig form, idag våknet jeg nemlig med slim hoste og surkling i hele venstre side av brystet så krysser fingrene for at jeg ikke har fått lungebetennelse nå igjen.
Så har vert veldig slapp idag men har gjort alt for å holde ut hele dagen sammen med guttene noe jeg har gjort så nå håper jeg resten av dagen går like bra så jeg blir ferdig til en ny dag imorgen for da skal jeg nemlig ha "hovedrent" her oppe i 2.etj så da må hoved etasjen være helt ferdig først..

Å imorgen har jeg to store kurver med nyvasket tøy til alle tre gutta som er nyvasket å skal brettet å legges bort men venter til imorgen for da er det siste av tøyet som henger til tørk ferdig også så jeg slipper å gjøre det mer enn en kveld.
Har fått vasket alt tøyet til oss voksne idag også så det ligger i tørketrommelen nå og surrer rundt så håper det blir ferdig i kveld også så jeg slipper å ligge våken inatt å høre på den "bråke".


Jeg har fremdeles gjort en del i huset idag men jeg er langt fra ferdig så skal "overtale" han snille gubben min til å hjelpe meg iallefall med siste rest av maling jobben nede.
Han var iallefall flink til å hjelpe til med å rydde bort etter middag og legge gulla i sta så da håper vi han ikke sovner fra meg på sofaen idag eller blir helt borte i en film ;-)

Imorgen gjenstår en ny "liten" liste og mamma kommer på besøk noe guttene gleder seg kjempe masse til for de har ikke sett henne på to uker.
Også fortalte hun meg det i sta at hun hadde kjøpt påskeegg til dem så de får mye påskegodteri i ferien sin gitt hehe fint med gavmilde besteforeldre <3

Før isbilen kom ikveld skrev jeg og Kim ønskeliste til bursdagen hans å den ble vel slik jeg hadde sett form meg ut ifra alt han har snakket om men kom på to-tre ting jeg ikke viste om også :-)
Herregud tenk at det akkurat er en mnd igjen til han er 4år huff 4år hvor har de fire årene blitt av?!?
Syns ikke det er lenge siden jeg fikk den lille prinsen min på magen etter komplikasjonene under fødselen når jordmor mistet hjertelyden hans og trudde hans lille hjerte hadde stoppet.
Vet ikke hva jeg hadde gjort idag om det hadde skjedd den gangen men heldigvis var det bare en STOR tabbe av en helt idiot av jordmor!

Mammas lille Kim bare noen timer gammel :-) 

Mammas store prins 3,5år høsten 2012 :-) 
Men nå er han 3 ,5år og verdens herligste store gutt og verdens beste storebror og gledesspreder både her hjemme, hos familien og i barnehagen :-)

Lurer på hvordan jeg skal ordne bursdagen hans iår for han har sagt det flere ganger at han vil ha sjørøver bursdag men etter at han fikk dilla på brannmann Sam og postman Pat er det det som kommer som svar ganske ofte så vi får snakke om det etter påsken så vi kan begynne å planlegge litt :-)

Men nå skal jeg legge bort data`n å finne en god varm genser og tvinge frem rydde gleden :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...