fredag 8. mars 2013

Fredagens løp..

Hei

Dagen ble ikke slik jeg hadde håpet på idag rakk nesten ingenting av alt jeg hadde satt opp på listen min...
Ble ferdig med å male trappe gelenderet og en vegg til men mangler litt, så kanskje jeg rekker det ikveld..

Fikk ikke ryddet ferdig rommet til gutta så Tommy skal ta med gutta ut eller til pappa eller biblioteket en eller to timer imorgen så jeg kan bli ferdig der inne så ikke de ser leker som skal kastes ..

Etter frokost idag passer Tommy på Mathias mens jeg brukte 15 minutter på kjøkkenet og ryddet opp og lagde brownis kake så vi fikk kveldskos idag :-)
Også har jeg fått blitt ferdig med litt klesvask og opprydding av tre flytteeskerog vasket ferdig pynte benken vår :-)

Var med å hentet gutta idag å det var kjempe koselig, som vanlig tar fredag hentingen lang tid siden alt skal
være med hjem så tar ca en time med henting da så da er det lettere om vi drar begge to å henter :-)

Etter hentingen av gutta dro vi på butikken og handlet inn til helgen :-)
Å idag var gutta kjempe flinke på butikken de hjalp til med å finne alt vi skulle ha og legge på kassen, og pakka varer :-)
Også gikk vi innom en butikk jeg elsker å det fikk jeg to gaver av Tommy siden det er kvinnedagen: se her:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...