onsdag 20. mars 2013

Liten pause...

Har en liten fem minutters pause etter en lang dag hittil våknet opp idag av Tommy som kom inn med en glovarm Kim som hadde feber å absolutt ikke ville til noen andre enn pappa (som hadde det travelt nok med å rekke jobben.)..

Så da tok jeg meg av gullet men da skulle heller ikke Lukas i barnehagen så begge ble hjemme å det var nok lurt for bare maks to timer etter Tommy dro fikk jeg tre fine bleier etter hverandre. Som gikk igjennom tøy og ALT, så jeg har hatt nok å gjøre... Har endelig fått satt på vaskemaskinen så håper jeg blir ferdig med de tre vaskemaskinene som bare er fra idag med sengetøy og klær til gutta.

Heldigvis er Mathias i bedre form idag så jeg har hatt tid til å bytte på oppmerksomheten til den som trenger det mest da og da..
Nå ligger Mathias å sover sin andre dupp for dagen og prinsa sitter slappe i kose stolene på rommet sitt å ser på brannman Sam film på mammas data noe de elsker å gjøre i helgene :-).
Også har de fått vennebyen is og en kanel bolle hver som vi bakte før idag når gutta ba om å lage boller<3

Så (jeg) har hatt en hektisk & (gutta) en slapp og rolig dag, så gleder meg til Tommy kommer hjem fra jobb&kurs idag, for selvfølgelig var det kurs etter jobb idag når gutta er syke så han kommer sent hjem idag også..
Så jeg får bare gjøre det beste ut av dagen og stelle gulla best mulig :-) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...