søndag 17. mars 2013

Mamma <3

Mine tre prinser er det beste som har skjedd meg, helt siden jeg ble mamma har livet snudd seg til noe kjempe positivt og man har en STOR glede i livet hver eneste dag :-)
Å være mamma er ikke alltid lett man kan være trøtt, sliten, syk eller bare oppgitt over ting men da husker man fort at de små er det sikkert mange ganger over oss voksne også, Hehe Kim sier det ofte til meg han:
" mamma nå syns jeg du er dum, for jeg vil gjøre det slik for nå er jeg trøtt nemlig"
Å da må man gjøre til rette så ting blir på en annen måte :-)

Men å gi så mye av seg selv og få så mye tilbake er bare ett stort pluss å jeg elsker det, mine gutter betyr ALT <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...