søndag 31. mars 2013

Jeg hater pms!


Hei

Nå har det vert litt stille idag Pga at magen verker som ett uvær, plagsomt med pms huff :-(
Så stakkars gubben og gulla idag for trur ikke jeg har vert helt lett de siste tre dagene, men prøver da å holde ut tross magesmerter og humørsvigninger.
Fikk heldig sovet med Marhias litt idag p det hjalp kjempe masse på både humøret og magen :-)

Men er heldig som har Tommy for han har vert topp idag å tatt vare på guttene lekt med de og tatt seg av tre bad av Lukas idag som har hatt diaré siden Inatt :-(
Så jeg er verdens heldigste som har han :-)

Imorgen kommer mamma å skal sove over til tirsdag noe gulla gleder seg kjempe masse til <3

Nå skal jeg finne meg en ibux å legge mine søte prinser som har vert litt lenger oppe idag Pga flyttingen av klokka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...