lørdag 16. mars 2013

25år halvveis til 50....

....æsj idag fylte jeg 25år og er halvveis til 50år allerede Hehe..

Dagen ble ikke helt som planlagt, hadde planlagt en liten familie feiring både idag og imorgen men Lukas driver å får to års jeksler og får ALTID feber og blir i dårlig form når han får tenner så til tider skulle man tru ham har "pms" i humøret han har da Hehe ...

Så feiringen ble utsatt til bare imorgen håper jeg, så ikveld har jeg laget oreo kake for første gang også skal Tommy lage sin spesiallitet og gutta skal få hjelpe meg med entet vaffler eller brownis..
Pluss at jeg skal få støvsugd og vadket gulvet håper jeg for det var ikke mulig med humøret dems idag...

Det som var veldig morsomt idag var å måtte dra på butikken alle sammen siden ingen av gutta ville være hjemme å jeg kunne ikke akkurat slippe "uværet" løs med Tommy alene så da dro vi alle å det ble en av det mest krevende turene men ble ikke ilde.
Men siden jeg hadde bursdag fikk jeg bestemme at gulla fikk en liten ting hver så gutta fikk noe hver pluss at vi fikk hentet pakken som lå på posten med tøyet jeg hadde bestilt til gutta..
Kim og Lukas fikk nytt vintertøy og Kim fikk fem nye t skjorter for det var noe som trengtes nå etter jul for alle t skjortene hans er plutselig blitt små på 1-2-3 så han hadde bare igjen 15-17 stykker å det holder ikke lenge når man skal ha 2-3 i barnehagen og en til to hver dag på seg hver dag da blir det borte før jeg rekker å vaske nye...

Og Mathias fikk ett nytt hel sett, lue, skyggelue, "skjerf og ett teppe til vogna si :-)
Lukas fikk nytt vintertøy jakke og bukse og mikkes mus håndkle for han trengte ikke mer tøy må for kommoden hans er full av nytt tøy og arvet tøy fra Kim som nesten ikke er bruk for alt som har blitt stygt osv blir kastet.. Og alt som blir for lite til Lukas som fremdeles er fint blir lagt i plassesker og lagt bort til Mathias :-)

Nå driver jeg og Tommy å lager " natt-mat" kylling :-) også skal vi kose oss med film :-) også litt opprydding før leggetid :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...