torsdag 10. mai 2012

Tv serier....

Når har ikke så mye tid i løpet av en dag eller uke til mye annet enn standar gjøremål, jobb og avtaler så godt med en liten pust i bakken av og til.
Tommy elsker tv serier og spill å det er noe han elsker og koble av med på kvelden før han legger seg eller når han har "fritid".
Men er ikke lett og bestandig finne ro i kroppen til det for min del når jeg ikke eier ro i kroppen enten rydder jeg opp etter dagens rot eller så driver jeg med en av mine prosjekter eller sovner på sofaen/stolen når jeg er for trøtt.

Opp igjennom årene har jeg så sett på mange serier men sjelden vert en spesiell serie eller noe jeg har blitt helt hekta av, men nå har jeg jo funnet en eller to favoritter.
Ene er bedre enn den andre, nemlig the vampire diares men det er ikke ofte jeg får med meg den nye episoden som går hver uke pga avtaler eller pga at jeg sovner etter guttene har lagt seg.
Å mister jeg en episode faller jeg nesten helt ut og gir opp alt til den komme ut på dvd boks.
Men nå følger jeg med på den serien på viasat 6 eller hva den kanalen heter å der går den på fredager kl 19 eller reprisen kl 18 på lørdager men da har jeg iallefall to muligheter til å få den med meg :-)
Noen andre som følger med på den serien eller vil anbefale andre ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...