torsdag 17. mai 2012

17.mai 2012


Da var 17.mai over for denne gang, og iår har jeg ikke vert ute å sett på russetog, kjøpt den tradisjonsrike første soft isen eller noenting pga at jeg rett og slett ikke har orket.
Men Tommy har da vert ute to ganger idag, engang med hver prins så Lukas fikk seg en tur ut på butikken som var oppe og Kim fikk med seg årets russetog før han skulle legge seg så de var fornøyd begge to idag..

Dagen vår startet like tidlig som vanlig men med en veldig glad gutt som fant ut at han skulle være hjemme og ikke til barnehagen idag selv om det er torsdag, så da slappet han mer av og fant frem masse leker og begynte å skulle leke med Lukas.
Selv om Lukas ikke har vert i spesielt toppform idag for han har vert ganske trøtt og sliten idag så han har vert litt små sur og lei idag, han sov ikke mer enn maks ti minutter på dagen idag heller før han skulle opp igjen så da ble det en litt dum dag pga det for hans del men det ble da en vellykket dag tross alt.

Kim ble jo overlykkelig over årets gjester, selv om han ble litt skuffet over at ikke bestefar kom.
Men at onkel kom gjorde at det ble glemt iallefall, forstår ikke at det går å bli så glad i en person og aldri ville at den skal dra på så kort tid som han gjør.
Men han vokste jo tross alt opp med onkel nesten i huset hele tiden det første året sitt så ikke rart han har ett spesielt bånd til han og vil være mer sammen med han, han er jo en person han er veldig glad i og ser opp til uansett hva..
(Bilde ifra Lukas var nesten to uker gammel)


Så Kim stor koste seg med onkel og Lene idag, de spilte Buzz sammen og var sammen med han for å se på russetoget etter grillmiddagen...

Etter russetoget ble Tommy A. og Lene igjen og Tommy og Kim dro hjem igjen å da sovnet Kim i bilen så da tok han natta i bilen, men når de kom hjem ordnet jeg til jordbær og fløte & vanilje is så vi koste oss med det til Hotel Cæsar..
Så en vellykket 17.mai tross alt selv om det ble noen hindre på veien og ting som måtte ordnes på nytt, som f.eks at grillen ikke ble varm nok før vi tente den på andre gang. .

Ble få bilder ifra dagen her for jeg glemte og ta bilder, så den jobben sto mamma for å de sendte hun over til meg på mobilen min men klarer ikke få de over til dataen ifra mobilen så blir snart gal, men skal legge ut noen bilder her inne med engang jeg får det til.. (sukk som jeg savner iphonen min, den klarte jeg nesten alt med)..

Gratulerer så mye med dagen alle sammen, håper dere også har hatt en fin 17.mai

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...