søndag 20. mai 2012

Dagens tips


Tenkte jeg skulle komme med ett tips igjen er en liten stund siden nå, men bedre sent enn aldri har jeg alltid hørt. Dette tipset fikk jeg anbefaling om av en annen småbarnsmor og jeg prøvde det å det fungerte bra for min del.

Dette er ett produkt man får kjøpt i hobby butikker, det heter touch textile volume og er noe man kan kan bruke på tøy til barn (eller deg selv eller andre voksne). Det fungerer som anti skli stoff som man finner på gym sokker eller skli sokker til  barn, men siden det ikke alltid er like lett å få tak i strømpebukser eller sokker med det ville jeg prøve ut dette siden vi har ett veldig glatt gulv her hjemme er det umulig å hindre guttene i å falle hvis de ikke har det på seg.
Så nå har jeg tatt dette på alle sokkene de har så nå er det veldig sjelden at de kan falle og skade seg :-)
Det som er ett stort pluss er at det er veldig lett å ta på så det, man tar på ett lag med prikker, striper eller mønster/tegninger under sokkene som man liker også lar man det ligge å tørke i seks timer før man vrenger sokkene å stryker det også vasker man det i vaskemaskinen med litt vaskepulver men man må  ikke bruke tøy skyllemiddel under den vasken.

 De fins i mange type farger, dette er de eneste fargene de hadde inne når jeg kjøpte dem desverre siden det er veldig populært å bruke så man kan jo også bestille så man får fargene man vil.
Jeg kjøpte disse på panduro til 34kr per tube. Så mangler du noe slikt til dine bare kjøp en og prøv :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...