tirsdag 29. mai 2012

Tirsdag 29.mai: Bryllupsdag



Idag er det bryllupsdagen vår, jeg vet ikke om Tommy husker det enda eller ikke for har vert mye og ordne idag så har ikke akkurat vert så mye sammen enda.
Tenkte jeg skulle bake en "bryllupskake" til han som overraskelse til ikveld etter våre to kjære har sovnet også tenkte jeg at jeg skulle ordne en liten ekstra middag til kvelden vet bare ikke hva det skal bli enda.

Han skal heldigvis bort en tur ved fire tiden for da skal han være med mamma og hente en stokke tripp trapp stol til Lukas, så da får vi endelig to tripp trapp stoler så da blir det ikke mer tull med beina til barnestolen Lukas sitter i som jeg hele tiden faller av pga de dumme beina til stolen.

Men over til bryllupsdagen, jeg håper virkelig at vi kan få en fin og rolig kveld sammen.
Iallefall kose oss med middag, "bryllupskake" og en film håper jeg hvis jeg ikke sovner før vi kommer så langt.
Så har dere noen forslag til hva "bryllupsmiddagen" kan være er det bare og komme med det så skal jeg se hva det ender opp med til slutt :-)



Utenom at det er bryllupsdag har dagen vert en helt normal hverdag, vi har gjort alt som vi pleier når det er en vanlig tirsdag her i huset.
Tommy tok med seg Lukas og fikk endelig levert skriveren vår til el kjøp men den dårlig nyheten der er jo at den måtte sendes inn for å sjekke om det gikk an å gjøre noe med den før de kunne gi oss en ny hvis det ble utfallet så jeg som er avhengig av den kommer vel til å gå på veggen snart.
For de kunne ta alt ifra 4dager til noen uker, å da vet jeg ikke hva noen uker vil si så det skal bli artig og ikke få skrevet ut dokumenter, tegninger eller bilder på mest sannsynlig en lang stund.
Så selv om vi liksom kjøpte den beste skriveren i butikken da vi kjøpte den i fjor vinter hjelper ikke det for har jo bare vert tull med den siden da, så hvis vi ikke får ny eller den blir 110% fikses skal jeg aldri kjøpe noe igjen der for syns det bare har vert tull med alt vi har kjøpt derfra de siste årene.

Våre kjære prinser har blitt ballguttene våre har vi funnet ut, takke være meg som fant noe på nille på lørdag som jeg bare måtte kjøpe til dem. Å når vi ordnet det til dem i dag har det blitt en stor hit her i huset så nå vil Tommy skaffe flere men det er helt utsolgt i nes og Ullensaker så da vet jeg ikke hvor de kan ha igjen.
Verdens søteste ball gutter :-)

Ball-bingen vi lagde ut av en stor ikea-kasse men den er litt liten når begge skal sitte oppi den så må se om vi finner en annen løsning på ball bingen hehe..

Nei nå skal jeg benytte tiden til å rydde ferdig badet her oppe også må jeg få gått igjennom bøkene mine/våre i bok hyllen her oppe for er ikke system etter at jeg fant frem de gamle bøkene mine så litt kjedelig å måtte lete tjue minutter før man finner en bok.
Kanskje på tide og legge vekk eller gi bort gamle bøker man ikke lenger trenger føler jeg når det bare blir stående der og ikke brukt, og tviler sterkt på at mine sønner kommer til å lese heste bøler eller romaner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...