tirsdag 22. mai 2012

Tirsdag 22.mai: Litt om alt og ingenting


Da er snart denne tirsdagen over, å endelig har min kjære Kim vert hos fastlegen og endelig fått medisiner for øye betennelsen sin som ikke legevakten ville gi han på lørdag. Men nå har han fått det på begge øynene så det var på tide at han skulle få noe som hjelper.
Så da håper jeg han er bedre imorgen så blir det en dag til hjemme fra barnehagen også er det barnehage igjen til torsdag på han.
Så imorgen får vi kose oss hjemme med og finne på noe koselig.Hvis det er pent vær noe det står det skal bli så kan vi jo ta en tur ut og leke i sandkassen, huske eller dem kan hoppe litt på trampolinen kanskje men det finner alltid Kim ut av selv hva han har lyst til og ikke lyst til.

Hadde tenkt og starte å lage denne familiekalenderen jeg snakket om her for noen dager siden men har ikke fått begynt enda, idag så var det den rydde jobbet etter kvelds stellet på guttene som jeg tok meg av mens Tommy la Lukas mens Kim sovnet i sengen vår mens han ventet på at mamma skulle bli ferdig på badet så han lå egentlig og så en episode av Bills eventyr på tven før vi skulle lese bok siden ikke klokken var med enn fem over seks men da sovnet han, å han var så søt der han lå å holdt rundt puta mi og koste den slik han pleier å gjøre med puten sin når han er trøtt..
Så lot han ligge der mens jeg ble helt ferdig med badet, fikk lagt skittentøyet til guttene etter dagen til vask og skulle til å finne frem nytt tøy men da fikk jeg for meg det at det var på tide å finne frem litt sommer tøy, må kjøpe litt sommer tøy til Kim iår siden han har blitt så stor men trur nok det er noe som passer etter ifjor som vi kjøpte for stort da.
Gikk iallefall i skapet for å hente det ifra esken jeg viste lå i skapet, men da fikk jeg også se de to store eskene med baby/barnetøy ifra alderen 0-1år som vi  må gå igjennom ganske snart og vaske å finne ut av hva Mathias skal bruke først.

Bare den jobben alene med å gå igjennom de to pappeskene kommer vel til å ta en og en eller to til å vaske og brette sammen, men det må gjøres så da må det gjøres.
Å kan ikke snart utsette det lenger heller for det er jo ikke så lenge til han kommer til verden, selv om det kjennes ut som jeg bare er i 5-6mnd enda. Tiden under dette svangerskapet har gått så fort at jeg har ikke klart og holde styr på ukene/mnd i det hele tatt.
Plutselig var man halvveis og etter det så var man plutselig på slutten så denne gangen syns jeg nesten det har gått litt for fort.
Men men slik er bare livet så får heller ta det som det kommer enn å sitte å se tilbake hele tiden. Men nok om det tema nå, det får vi ta en annen gang.

Nå sitter jeg og Tommy godt i sengen å ser på en film som heter The hunger games, Tommy vet vel mer eller mindre allerede hva som skjer i filmen siden han har lest alle tre bøkene i denne bok serien som nå også har blitt film, hittil syns jeg filmen er grei men kanskje ikke en type film jeg ville valgt og se alene. Så neste gang vi skal se film sammen før sovetid er det min tur til og velge :P

Nei nå skal jeg runne av dette innlegge og se litt mer igjennom en ny blogg jeg fant her om dagen som jeg syns var utrolig fin, så dere får ha en riktig god natt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...