onsdag 9. mai 2012

Pssst et lite tips

Ett innlegg som ble skrevet igår men tydeligvis ikke var lagt ut alikevel som jeg trudde..

Var en liten tur innom senteret idag for måtte møte Tommy der etter han var ferdig på jobb.
Heldigvis var formen til gutta litt bedre idag så har sluppet og gitt de paracet idag selv om legen så det var best så de følte seg bedre.

Var heldigvis ikke lenge på senteret, jeg er jente og sier det men sannheten er at jeg hater å være på butikker der det kryr av mennesker som stresser, og bare maser av sted.
Men min eldste elsker og se på alle rare ting og jeg syns faktisk han har en fantastisk smak til å være 3år, litt merkelig å si det men han vet hva han liker av både klær, sko, leker og "pynt" å mesteparten må jeg innrømme at jeg elsker.

Idag var han så søt, vi var på kremmerhuset en tur og der har de eget hjørne med ting til barn å der skulle Kim ut av vognen for å se. Var masse fint der så skal ta med meg han dit når jeg får penger så vi kan pynte opp barne rommet mer :)

Men Kim falt bare for en ting der inne idag som han ville ha til seg og Lukas så da fikk han lov å kjøpe de to tingene og koster ikke mer enn 78kr tilsammen :) å han ble så stolt så nå står den på kommoden til han får velge plass til sin imorgen..
Nemelig verdens søteste spare børser :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...