onsdag 23. mai 2012

familie kalender



Da har jeg smått begynt å tenke og finne ideer til familie kalenderen jeg skal lage.
For hadde ett par timer i natt som jeg bare lå våken med vond rygg og da begynte jeg og tenke på den.

Alle familier er som regel ganske opptatte hver dag og har en full timeplan både for seg selv og barna, så det er viktig og sette av litt tid hver dag til kvalitets-tid sammen med dine kjære.

Siden det nå er mai mnd vil denne kalenderen være tilpasset denne årstiden her, men kommer til å lage nye som hele tiden passer etter årstidene og spesielle høytider som jul osv.

Så håper jeg blir ferdig med dag 1 snart så jeg kan legge ut den i løpet av dagen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...