tirsdag 29. mai 2012

skattejakt


Jeg har vert på skattejakt i min egen bokhylle og en eske med bøker jeg hadde lagt bort for en god stund siden. Var veldig artig og finne noen bøker jeg rett og slett hadde glemt.
Fant to bøker jeg brukte veldig mye før og en bok jeg fikk av Tommy når jeg gikk med Kim siden jeg hadde hørt den skulle være så bra, den ble lest flere ganger mens jeg gikk gravid med han og en gang når han var i mellom 3-4mnd men etter det ble den dessverre lagt bort.

Har nå sittet å lest litt i den boken og var mye artig der jeg husker jeg ville prøve med han og mye har jeg vel gjort men mye som også har gått litt i glemmeboken med Lukas som jeg kan ta opp igjen nå :-)
Er ett kapittel i den boken som handler om lek & aktiviteter med barna i de ulike alderstrinnene som jeg syns var spennende og lese om nå for Kim ligger nå innenfor både samme gruppe som Lukas og trinnet over siden han nå har blitt 3år og han ligger ganske godt bra an i forhold til begge de trinnene så er kjempe fornøyd med det :-)
Men det jeg syns er ett ganske stort pluss (sikkert pga at jeg syns slike ting er spennende pga utdannelsen min), er at de har satt opp hva barnet lærer ut ifra de forskjellige aktivitetene/lekene :-)

Tenkte jeg skulle legge ut de to gruppene i ett eget innlegg senere ikveld når jeg har litt alene-tid eller imorgen når guttene er i barnehagen, men vi får se hva som skjer.
Men jeg syns iallefall det var veldig spennende og vil dele det med dere som leser bloggen min :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...