mandag 21. mai 2012

Kjærlighetskalender

Igår var jeg nede i kjellerboden for å sjekke om jeg fant en ting i en av mine esker som vi har pynt til huset, men fant ganske mye annet også som jeg rett og slett hadde glemt jeg hadde der fordi jeg la bort så mye etter at Lukas kom til verden og når han begynte å krabbe siden han alltid har vert en klå.mark og klatremus når det kommer til alt egentlig. Så da måtte mange pyntegjenstander og ting som vi så på som "farlig" legges bort så han ikke skulle skade seg eller ødelegge ting vi var/er redde for. 

Men en ting jeg fant igjen som jeg ikke forstår hvordan har kommet seg dit er kjærlighets kalenderen vår, en kalender som vi fikk av husbands & wives men vi kom aldri så langt som at vi fikk brukt den i mer enn fem dager før den ble lagt på hyllen pga at det skjedde så mye, så nå har vi tenkt å ta den frem og se om vi nytta av den og vi hadde tenkt og prøve å dele den med dere..

Så jeg tenkte jeg hver dag skulle ""åpne" en ny luke for dere så dere også kan følge med og gjøre det samme vi gjør, ettervert hadde jeg tenkt og lage en slik kalender for meg og Tommy selv også men også en familie kalender når jeg får tiden til det men det skjer nok ikke den første mnd for slike ting tar tid.
Men de fem første lukene skal jeg legge ut allerede i kveld eller senest imorgen :)
Så vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan dere liker denne kalenderen og hva/hvordan dere gjør ting. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...