torsdag 1. august 2013

Velkommen natt

Da er første barnehage dag i nytt barnehage år ferdig for Kim og Lukas å det var veldig rart og uvant.
Kim og Lukas sine kjære klipper i barnehagen er bort noe vi merker godt allerede etter bare en dag noe jeg syns er veldig trist.

Men vi må gi det en sjangse men blir det mer tull med personalet nå bytter vi barnehage, det har vert alt for mye tull og utbyttinger på Lukas avd noe vi merker veldig godt på hans hverdag i barnehagen. 

Idag har vi fått papirer vi har fylt ut om oppdateringer ang adresse, kontakt personer osv.
Også har jeg ordnet enda mer skiftetøy til Lukas for Lukad har brukt opp alt allerede siden han har prøvd å slutte med bleie noe som har gått kjempe bra her hjemme men i barnehagen ikke så bra.
Så nå har jeg lagt ned 5 nye skift så får vi se hva morgendagen bringer.

Her hjemme har jeg og Mathias vert alene for første gang på lenge, å det gikk kjempe bra :-)
Vi koste oss masse idag, tok frem masse leker og lå på gulvet å koste oss i nesten i 1,5time.

Ble også veldig overrasket over at han sov helt til ti over ni idag å tok første duppen halv tolv å sov til kvart på to ca :-)
Så jeg rakk å gjøre mye i huset men er mye igjen ved barnehage start og jobb oppstart for Tommy.
Men nå er jeg ferdig med dagens klesvask så nå er det natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...