onsdag 7. august 2013

Kvelden allerede

Da er kvelden her allerede, alle gutta i huset sover allerede (inkludert mannen)..
Så her er det nesten helt stille utenom Tommy som løfter taket med snorkingen sin.

Er utrolig sliten og slapp ikveld så frister å ta kvelden allerede på meg også, finne frem boka å legge meg til å lese til jeg sovner (*luksus*).
Men nei det kan jeg ikke enda, må finne frem klær til gutta som de skal bruke imorgen.
Ordne ferdig stua etter dagens leke invasjon og vaskegulvet etter noe kliss og grus gutta hadde pp klærne etter barnehagen. 

Alltid like gøy guttene kommer hjem med skoa full av sandt minst ett tonn hver, neida bare føles slik når det renner sand utover hele gangen og beina er møkkete av sand som lager fotspor helt inn i stua.
Da er det bare å bein og gulv før alt av leker og andre trår oppi det også..

Må få funnet frem flyttekassen med yttertøyet til gutta også som jeg ikke har peiling på hvor befinner seg.
Vet vi har mange kasser og esker på rommet og i kjelleren så bare å kaste seg i det å lete.
For selvfølgelig er det der regnsettet og parkdressen til Mathias ligger som han må ha til uken når han begynner i barnehagen også.
Æsj så mye som må gjøres på kort tid.!!

Heldigvis har barnehage oppstarten på gutta gått bra så langt så nå har de vert i barnehagen i 7dager etter fem uker deilig ferie :-)
Savner ferien og ha gutta mine hjemme men de koser seg med venner i barnehagen så da skal ikke jeg klage :-)

Til uken kommer det til å bli "maraton-uke" på meg, mandag er eneste dagen det ikke er en eneste avtale på.
Resten av ukene er det opptil 3 avtaler som skal gjennomføres i tillegg til oppstart av barnehage på Mathias på onsdag så mandagen og helgen må bli brukt effektiv til husarbeid når gutta sover og er borte også blir resten av tiden kvalitetstid med prinsa ♡♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...