torsdag 8. august 2013

Stillhet

Da har jeg lagt meg til i senga i regnværet å koser meg med å ligge her å høre på regnet som tramper på taket.

Har vert en litt slapp dag hittil men har da satt på en brød som skal være ferdig om ca 45minutter og jeg har fått små ryddet opp resten fra i går kveld av leker.
Men gleder meg ikke spesielt mye til å gå på det rommet idag eller imorge  for å ordne det til helgen. De har virkelig begynt å leke der for fult å det er bra men de er ikke alltid like flinke til å sette bort ting når de er ferdig.

Så er vel minst to timer der inne tenker jeg s0 nøye jeg er med 0 få alt på rett plass og nedvasking av rommet og skifting av sengetøy :-)

Mem nå skal jeg bare nyte den rolige stunden min :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...