torsdag 15. august 2013

Alenetid noen timer.

Hei på dere :-)

Idag har Mathias vert i barnehagen helt alene, så alle mine tre prinser har vert der og gubben har vert på jobb så jeg satt på med han til Jessheim etter barnehage levering.
Ble ca fire timer alene tid ...

Da dro jeg rett på coop fikk handlet inn for resten av denne og kanskje neste uke også fikk jeg endelig ordnet cherroks til Kim men de viste seg å være store i str så de må jeg bytte (så ikke mer sko shopping uten gullet ).

Min mor møtte meg der når hun var ferdig på jobb så dro vi videre til senteret, der vi starter turen med å finne bursdag gave til nok en bursdag Kim skal til på lørdag.
Ente opp med noen lekedyr og figurer så håper det faller i smak.
Etter gaven var i boks ble det lunsj på mammas favoritt sted, endte opp med egg og bacon smørbrød tallerken (fy så store prosjoner) fikk i meg nesten alt men jeg klarte ikke alt der gitt.

Turen videre gikk til søstrene gren der jeg fikk kjøpt noen små ting til gutta.
Også gikk turen til h&m for å se etter angry birds flaske som de hadde sett på reklame for Kim har fått litt dilla på det.
Så endtd opp med to drikkeflasker, angry birds lappesaker, to t skjorter og to gensere alt til gutta så da ble de glad alle tre :-)

Var rart å være alene savnet gulla mine veldig å det var VELDIG rart og tomt uten de med ut. Men fikk ordnet mye ute, så håper jeg får gjort dobbelt så mye hjemme til uken.
Siden det er mange ting som må ordnes før høsten kommer for fult

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...