fredag 16. august 2013

Når man...

Våkner syk, prøver å stå opp, ordne gutta til barnehagen å egentlig skulle tatt buss for å levere Mathias i btelefoner MEN man orker ikke halvparten


da er det godt man har en mann som sier jeg tar det jeg, bare legg deg å slapp av..
har tatt paracet og lagt meg godt til (nesten), men klarer ikke ligge er så tett sp hvis jeg ligger sliter jeg med både pusting og nesa så bare å sitteligge som gjelder. 

Men å slappe av det får man ikke til når det er 1000 ting som skal gjøres, men har hostet meg igjennom flere telefoner idag å fått ordnet 
men ikke noe husarbeid! Æsj !! 

så må sparke meg opp snart å tvinge frem litt krefter... 

Dette hadde jeg tenkt å gjøre etter barnehage levering idag.
men ikke vinen for alkohold liker jeg ikke lenger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...