onsdag 28. august 2013

Savn!


Har hatt en veldig savne periode den siste tiden, spesielt de som ikke lenger er i livet mitt som jeg virkelig skulle ønske var der som har betydd mye for meg opp igjennom livet mitt...


Verdens beste bestemor, ingen kan noengang erstatte henne eller ta hennes plass uansett.
Hun var virkelig familiens klippe og hjerte etter min mening, hennes død gjorde mange vondt. Jeg pleide å være hos henne nesten hver dag mens pappa og mamma var på jobb, jeg så virkelig opp til henne hun lærte meg så mye jeg i dag husker på å prøver alltid på å følge hennes ord som hun forklarte meg og som vi snakket om de sju årene jeg fikk med henne <3 

Hun skulle aldri ha gått bort så tidlig, du skulle vert her fremdeles <3
Denne sangen minner meg virkelig om henne og den sorgen iallefall jeg hadde etter henne og som jeg vet mange andre også har/hadde.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...