torsdag 29. august 2013

bad guy ore good guy


Jeg tenke jeg skulle ta opp ett tema jeg og noen av venninnene mine snakket om her forje uke som kanskje er ett litt merkelig tema men vi var vel egentlig ganske enige om utfallet og hva som stemmer før & nå!

Jeg snakket med ei venninne ifra moss her forje uke som har blitt sammen med bestevennen til xèn "vår" han som hun er sammen med nå, de skal gifte seg til neste år.
Han har alltid vert en snill gutt som er der, stiller opp osv men xèn vår er stikk mottsatt som mange av våre xèr er de bad boy.
Verken hun eller jeg kan nekte for det at vi tiltrekker oss bad boy`s men at vi har jo endte opp med noen begge to til slutt som vi normalt hvis aldri hadde lagt ett øye på hvis vi ikke kjente de igjennom noen.

Hun kjente han i 5år før det ble de to og jeg var jo bestevenninnen til Tommy i 2år før vi ble ett par, men før det var det aldri slike følelser for han siden han var så snill, stilte opp å var en klippe i hverdagen.
Jeg valgte heller gutter som var mystiske og som sagt bad boy istedenfor det trygge.
Pga det valgte jeg feil mange ganger og fikk ett hjerte knust mer enn tre ganger pga den feilen men det gikk jo greit til slutt..

Bestevenninnen min også og jeg snakket om dette når vi var sammen på fredag, hun var også sammen med to idioter som er i samme katogori som mine xèr å er vel enige i det at vi alltid har gått ut ifra gutter vi aldri hadde sjangs hos eller bad boy`s som vi kunne holdt oss unna egentlig.
Men man kan ikke styre følelsene sine så er lite man kan gjøre med nå, men er litt artig å se hvordan ting var før (og sikkert egentlig er slik fremdeles) men slik vi holdt oss unna pga familie liv og stabile trygge liv..

Men fortiden er fortiden å den skal ikke være noe mer enn det og fremtiden er den vi skal strekke oss etter så langt det er mulig.

Jeg er iallefall heldig som har min mann som sikkert er en "drømmemann" ut ifra verdier og livssyn for mange som alltid er på jakt etter snille gutter fra starten men for min del viste jeg ikke hva jeg hadde før ganske lang tid hadde gått.

Jeg har iallefall en stabil mann som er der i tykt og tynt uansett hva og som hele tiden sier han elsker meg og er der resten av livet <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...