mandag 26. august 2013

snart høst


Idag ble jeg nesten ferdig med rommet til guttene, eneste jeg ikke rakk var å riste teppene dems og skifte på sengen til Lukas.
Tok ikke sjansen på å begynne med det nå som jeg er forkjøla og ikke tåler husstøv uten allergi tabletter som jeg blir så trøtt av :-( Så endte opp med å gå ned ordne mange nye sanger til mp3 spilleren min og satt musikk på ørene å gikk ut for å gjøre litt hagearbeid men holdt på i 1,5 time før jeg måtte stoppe opp der også, tåler jo ikke gress/ høy og slik støv heller men blir verre på huden også for får prikker som klør på hele meg så da gav jeg opp å hoppet heller i badet å tok meg ett langt bad :-)

Fikk ryddet opp en god del av ute lekene til guttene, lagt masse mer på hengeren som skal kastet så håper jeg rekker å tømme mer på hengeren før Tommy skal kjøre den bort etter jobb på torsdag.
Skal iallefall få gått igjennom siste rest her i første etasjen også så vi kan kaste alt som ikke lenger er i bruk eller gi bort det som andre kan få nytte av.

Må få gått igjennom høst og vinter tøyet til prinsa mine denne uken så alt er klart til kalde høst dager.
Da må jeg nok beregne to dager til det tenker jeg siden jeg må i høy skapet å finne frem alle eskene med høst og vinter klær til alle sammen.
Også blir det og sortere klær som passer og ikke passer, hva som trenger en vask også vaske alt og legge bort alt når det er klart. Også må jeg da selvfølgelig legge bort alt vår og sommer klær.

Snart kommer høsten.. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...