fredag 9. august 2013

Snart en etterlengtet helg :-)

Da er det torsdag kveld og imorgen er det fredag endelig, denne uke har blitt bare forandringer og håpløse "avtaler" pga plutselige forandringer om barnehageoppstarten til Mathias.
Han skulle egentlig ha begynt den 5.8 men plutselig på fredag fikk vi vite at nei han kunne ikke begynne før 14.8 så alt vi hadde planlagt i forhold til barna og jobben gikk rett vest så jeg er temmelig sint på lederen der nå men lite jeg får gjort med det som foregår inni det duste hode. (Unnskyld språket).!

Så alle avtaler vi hadde med helsestasjonen, ppt osv måtte jo flyttes og ombokke nesten alt som var meningen jeg skulle gjøre mens han var noen få timer i barnehagen men den gang ei.

Har heldigvis fått gjort om på noen avtaler men hater å flytte viktige avtaler som burde ha blitt tatt nå å ikke blitt satt på vent.

Men jeg får bare bite tenna sammen og gjøre mitt beste, Mathias skal iallefall begynne til onsdag så har en god del å forbrede før den dagen. Også nå jeg huske busstider osv så jeg rekker bussen med han så vi rekker å være i barnehagen når vi skal.
Hvis jeg husker rett så skal vi rekke det på minuttet, Tommy får jo desverre ikke fri siden datoen ble gjort om så må ordne alt alene :-(

Har fått ordnet ny ukeplan for neste uke alene ikveld siden Tommy sovner jo før kl 21 om dagen så der er det ikke mye hjelp om kvelden nå.
Men har fått ordnet alle endringer jeg fikk ordnet mens Mathisen sov duppen sin idag :-)
Også har jeg fått ordnet middagsplan for neste uke så da er alt det i orden, da er det bare å gjennomføre det :-)

Imorgen mens Mathias sover skal jeg få gjort unna helge vasken håper jeg iallefall.
Må få blitt ferdig med stuen og støvsuge under sofaene og gulvene mm også ordnet klesvasken og kanskje jeg rekker rommet til gulla før de kommer hjem fr barnehagen imorgen :-)

Lannnng liste og så liten tid....!

Nei nå er klokka mange så nå må jeg prøve å tvinge øya igje å sove noe  få timer før ny dag begynner :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...