tirsdag 6. august 2013

Hverdagen krever sitt

Hei :-) 

Hverdagen er tilbake for fult å det merker både store og små godt :-) 

Guttene syns det er koselig å være tilbake i barnehagen, men de er veldig slitene etter lange dager så helgene blir tiden brukt til det de vil og orker. 
I helgen orket de ikke stort, de var så slappe hele lørdagen så de var nesten ikke ute av døren, så ble masse leking med biler og tog på gulvet hele dagen. 
Søndag var det dårlig vær så da ble det inndag da også, så håper det blir bedre vær til helgen. 

Kim & Lukas koser seg så mye ute <3


Dagene mine går i husarbeid, oppfølging av gutta mine også alle avtaler som er denne mnd.
Så her er det fult opp i hele august ! 

Så er glad jeg har snille mannen min som også stiller opp på å alt han har mulighet til i forhold til jobben hans. 
Utenom det må jeg ta resten alene siden jeg er hjemme om dagen med Mathias :-) 

Kommer flere oppdateringer og innlegg snart :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...