torsdag 8. august 2013

Verdens beste gull !

Idag var det verdens beste leggestund :-)

Gutta fikk lov til å se ferdig fantorangen/BarneTv før vi begynte å mase om kvelsstell og senga.

Kim spurte om å gå opp å lese videre i boka vi leser for han om kvelden med engang, så siden Mathias allerede sov delte vi oss litt.
Tommy fikk ordnet alt med Lukas og pusset tennene hans å leste karsten & Petra bok for han som han sovnet i halvveis :)

Jeg fikk ordnet alt med Kim & kveldsstell og tannpuss så ville han at jeg skulle ligge i sengen hans for han skulle ligge på armen min mens jeg leste boken hans ♥
Så ble kjempe kosestund, han sovnet før jeg rakk å lese fjerde siden men var så koselig å ligge slik å lese for han å vite at han koste seg før han sovnet, akkurat slik Lukas ig Tommy gjorde også :-) ♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...