torsdag 15. august 2013

Barnehage start dag 2

Idag skulle Mathias være i barnehagen imellom 09-10.00, heldigvis fikk Tommy flyttet arbeidsdagen sin med tre timer så han fikk iallefall være med på en dag i denne perioden.

Dagen startet før vekkerklokken ringtet, alle 3 var oppe før klokken fem.
Har virkelig tre morgenfugler som får lange dager, det samme for oss foreldre. 

Vi kom til barnehagen kvart på ni, fikk levert Lukas først også Kim før vi gikk på avdelingen for å levere Mathias.
Vi var på avd han lekt med han i ca fem minutter mens vi og Mathias snakket med ped lederen. 
Så gikk vi etter å ha gitt han klemmer og vinket til gullet da han satt i god lek, høret ikke noe grått da vi gikk men jeg gikk fort ut så jeg ikke skulle høre hvis/når han begynte å gråte.

Får så vondt i mammahjerte hver gang jeg jeg ser et trist ansikt, hører gråt eller vet at de må igjennom ting f.eks vaksinasjoner osv som gjør "vondt".

Ringte avdelingen etter en time, da lå han allere å sov så håper han la seg fordi han var trøtt og ikke pga at han var utslitt av gråt.

Men så ut som han koste seg veldig til tider, når jeg kom for å hente han satt han å lekte med rre andre barn å koste seg :-)
Fikk også bilde mens han var der alene, ble så flad når en mms med bildet av gullet kom inn på mobilen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...