lørdag 17. august 2013

Barnehage start dag 3

Barnehage dag 3 ble ikke helt som planlagt, jeg våknet midt på natten tett som en svamp og føys som det skukl vært 21 minus grader her inne.
Så klarte å komme meg ned for ta nesedråper og pustet litt bedre etter en dyne til fant veien med meg til senga.

Da vekkerklokken til Tommy ringte to timer etterpå var jeg verre noe Tommy så, så da måttw han ordne om på dagene sine for var ikke snakk om at jeg fikk lov å gå til bussen for alt det styret i dårlig form i regnvær.
Snille mannen ♥

Tommy fikk levert han til 9 idag også som de ønsket også ble han hentet ca kvart på 3 så ble en lang da.
Han hadde hatt flere gråte kuler idag men de sa det hadde gått bra, hadde sovet 1,5 time spist mat og frukt så håper det ikke blir slik dag på mandag men enda bedre forhåpentligvis. 

Han er iallefall sliten om kveldene og legger seg halv seks- seks å sover til ca samme tid om morran så håper han blir nok uthvilt til lange dager fra og med neste uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...