onsdag 14. august 2013

Da er dagen her...

Første barnehagedag idag klokken 10.00, som jeg gruer meg men håper det går bra.

Han er jo så skeptisk til fremmende så det jeg gruer meg mest til hvordan blir, vi får ta en dag om gangen å krysse fingrene for det beste.

Kim og Lukas er i barnehagen allerede og Tommy på jobb, å Mathias sover enda noe jeg håper han gjør en god stund til så han er helt uthvilt til etterpå. 

Også må jeg bli ferdig med alt som jeg ikke rakk igår siden jeg har vert på jakt etter den forsvunne regnbukse og regnjakka hans som jeg lete etter til halv tolv igår da gav jeg opp.
Så i yttertøy bagen han har han hel regn dress, parkdress , støvler, tynn lue og fleec jakke.
Så mangler noen regn votter og sokkesko til han som henger til tørk enda.

Så må jeg få lagt ned ekstra skiftet hans før mamma kommer, må bare finne flere merke lapper for brukte opp hele første arket med 120 lapper igår, enda er det MASSE umerka tøy, uteklær og sko igjen!!!
Får bestille flere lapper i løpet av dagen så vi har flere.

Nei jeg får fortsette her så jeg blir ferdig til Mathias gullet våkner og mamma kommer for å kjøre oss til barnehagen siden ikke bussene har begynt å kjøre enda, side  de bare kjører når det er skole.
Forstår ikke helt det siden halvparten av de bussene ikke er skolwbusser. Men men.

Ha en fin dag alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...