mandag 24. februar 2014

Trist dag

 
I dag gikk min kjære bestefar bort :-(
Når jeg var liten var jeg jo daglig hos han og bestemor, etter bestemor gikk bort var det tøffe tider å dessverre var ikke kontakten alltid like bra etter det <3 men jeg har alle minner som jeg alltid kommer til å huske godt <3
 
Han var min stor helt som tok meg med i skogen sammen med bestemor, der koste vi oss med matpakker med nøkkelost og brunost å de drakk kaffe før vi fisket eller gikk på bærturer <3
Meg og bestefar sitt første møte <3
 
 Hvil i fred kjære bestefar, nå håper jeg du har det bedre der du er nå <3
Også er du endelig sammen med bestemor igjen etter så mange år <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...