lørdag 1. februar 2014

Fredag + helg = friiii?


Da er det fredag igjen, å merker virkelig at dette har vert en slitsom uke når det kommer til jobbfronten. 
På sonen jeg jobber er det tre grupper og på hver gruppe skal det være tre voksne, men denne uken har jeg mer eller mindre vert alene der utenom torsdagen da var vi to stykker. 
Man merker godt hvor avhengi man er av hverandre på jobb for å klare å få dagene til å gå helt opp der, men det gikk da greit bare mye mer stress og høyt tempo på oss voksne istedenfor. 

Men nå er jobb uken ferdig å det er to dager med helg og fri, iallfall fri fra jobben men to etterlengta dager fri sammen med gutta mine :) 
Har lovet at vi skal ut å leke i snøen, lage snøborg, snømann og lykter bare det er kram snø og masse aking :-) 
Også skal vi kose oss med taco på lørdag til middag og på søndag bestemte jeg at vi skal ha ribbemiddag så helgen er planlagt med god mat og masse tid med barna <3  

Å på kvelden blir det å date vaskemaskinen så alt blir rent av klær til en ny uke, er iallfall masse av yttertøy og ull osv for både meg og gulla som må i vaskemaskinen. Og nå må jeg få ordnet med nye middagsplaner for de jeg laget sist går jo bare til søndag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...